Vragen?
Bel 043 850 98 40
Inloggen Mijn MontyRegistreren

Veelgestelde vragen over monty

Filter op categorie
Staat uw vraag er niet bij?

Bel dan met onze klantenservice
op nummer 043 850 98 40
of mail naar info@monty.nl

Verlies & beschadiging

  1. Wat als Monty defect is?

    Bij de constatering van een defect kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice is te bereiken op 043 - 850 98 40. Wanneer de Monty als gevolg van het defect gerepareerd of vervangen moet worden maakt Monty B.V. een afspraak met u om een nieuwe Monty te leveren en de oude Monty mee retour te nemen. Uiteraard kunt u de Monty ook zelf retour sturen.

  2. Wanneer valt een defect onder de garantie?

    Voor Monty geldt de garantie gedurende de gehele initiële looptijd van het contract. In de algemene voorwaarden is terug te vinden welke schade wel en welke niet onder de garantie valt. Klik hier om naar de algemene voorwaarden te gaan. 

Monty, het persoonlijke toezicht- en alarmeringssysteem

© 2017 Monty is een product van MediReva - alle rechten voorbehouden
Disclaimer - Privacy statement - Algemene voorwaarden

Informatie Aanvragen

Wilt u meer weten over Monty? Via onderstaand formulier kunt u uw vraag stellen of een brochure aanvragen. Uiteraard staan wij u ook graag telefonisch te woord.

We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30

 Bel 043 – 850 98 40