Vragen?
Bel 043 850 98 40
Inloggen Mijn MontyRegistreren

Veelgestelde vragen over monty

Filter op categorie
Staat uw vraag er niet bij?

Bel dan met onze klantenservice
op nummer 043 850 98 40
of mail naar info@monty.nl

Prijzen & abonnementen

  1. Wat kost de Monty alarmzender?

    Indien u ervoor kiest om de Monty alarmzender te huren betaalt u eenmalig installatiekosten van € 49,95. Daarnaast betaalt u € 26,95 per maand voor het abonnement. De looptijd van het abonnement bij Monty 'huur' is 2 jaar. Het alarm slaan kost geen extra geld. Ook niet wanneer u in het buitenland bent.

    Indien u ervoor kiest om de Monty alarmzender te kopen zijn de aanschafkosten 349,90 inclusief installatie kosten. Daarnaast betaalt u € 16,95 per maand voor het abonnement. Dit abonnement is maandelijks opzegbaar. Het alarm slaan kost geen extra geld. Ook niet wanneer u in het buitenland bent. Monty werkt binnen heel Europa. Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

  2. Zijn er extra kosten als ik alarm sla?

    Alarm slaan kost geen extra geld. Ook niet wanneer u in in het buitenland bent. Monty werkt binnen heel Europa.

  3. Zijn er extra kosten als ik in het buitenland alarm sla?

    Monty werkt binnen heel Europa! Hiervoor hoeft u geen extra kosten te betalen. Deze kosten zijn namelijk al meegenomen in de maandelijkse abonnementskosten.

  4. Zijn er kosten verbonden aan het gebruik van de hulpverleners app?

    Nee, de Monty App en het gebruik daarvan zijn volledig gratis.

  5. Hoe kan ik betalen?

    Wanneer u een Monty abonnement afsluit, machtigt u Monty B.V. om gedurende de looptijd van het abonnement de maandelijkse abonnementskosten af te schrijven van uw rekening. Daarnaast betaalt u eenmalig installatiekosten. Deze kunt u direct afrekenen in de webshop. Via de afrekeningspagina kunt u de door u gewenste betaal methode selecteren. Dit geldt ook voor de aanschaf van randapparatuur.

  6. Wat is de levertijd van Monty?

    Als u uw bestelling op werkdagen voor 17.00 uur plaatst, ontvangt u deze binnen 2 werkdagen op het door u opgegeven afleveradres.

  7. Welke voorwaarden zijn van toepassing?

    Op uw aankoop zijn de algemene voorwaarden  van Monty B.V. van toepassing.

  8. Kan ik Monty op proef uitproberen?

    Het is niet mogelijk om Monty op proef te proberen. Na levering van de bestelling heeft u 14 dagen bedenktijd om de bestelling alsnog te annuleren. Mocht u Monty binnen deze 14 dagen ongebruikt terugsturen, dan stopt het abonnement. Bij uw bestelling wordt een herroepingsformulier meegestuurd waar precies op staat aangegeven welke stappen u moet doorlopen.

  9. Wat gebeurt er als de Monty gebruiker komt te overlijden?

    Hiervoor is een coulance regeling getroffen. Wanneer de gebruiker komt te overlijden wordt het data abonnement en het betalingsabonnement, na melding, direct stopgezet. De opstaande dagen die nog gefactureerd moeten worden komen te vervallen.

Monty, het persoonlijke toezicht- en alarmeringssysteem

© 2017 Monty is een product van MediReva - alle rechten voorbehouden
Disclaimer - Privacy statement - Algemene voorwaarden

Informatie Aanvragen

Wilt u meer weten over Monty? Via onderstaand formulier kunt u uw vraag stellen of een brochure aanvragen. Uiteraard staan wij u ook graag telefonisch te woord.

We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30

 Bel 043 – 850 98 40