Vragen?
Bel 043 850 98 40
Inloggen Mijn MontyRegistreren

Veelgestelde vragen over monty

Filter op categorie
Staat uw vraag er niet bij?

Bel dan met onze klantenservice
op nummer 043 850 98 40
of mail naar info@monty.nl

De Monty App

  1. Hebben mijn hulpverleners een smartphone nodig om op de hoogte gebracht te kunnen worden bij alarm?

    Voor het melden van een alarmering heeft de hulpverlener een smartphone nodig.  Als uw Monty verbonden is met de smartphone van uw hulpverlener, krijgt hij of zij via de app een melding (visueel én auditief) en uw hulpverlener ziet meteen ook op een kaartje waar u zich bevindt.

    De gebruiker van Monty heeft geen smartphone nodig. Hij of zij heeft alleen voor het benoemen van de hulpverleners en het instellen van de Monty een internet verbinding nodig.

  2. Op welke telefoontoestellen kan ik de Monty app gebruiken?

    Voor de iPhone hebben we een Monty app die werkt vanaf de iPhone 4 en verder met het besturingssysteem iOS 7.1 en hoger.  De app is te downloaden in de Apple Store. 

    Voor Android toestellen hebben we een Monty app die werkt op Android telefoons met Android-versie 4.1 en hoger. De Android app is te downloaden in de Google Play Store.

Monty, het persoonlijke toezicht- en alarmeringssysteem

© 2017 Monty is een product van MediReva - alle rechten voorbehouden
Disclaimer - Privacy statement - Algemene voorwaarden

Informatie Aanvragen

Wilt u meer weten over Monty? Via onderstaand formulier kunt u uw vraag stellen of een brochure aanvragen. Uiteraard staan wij u ook graag telefonisch te woord.

We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30

 Bel 043 – 850 98 40