Vragen?
Bel 043 850 98 40
Inloggen Mijn MontyRegistreren

Veelgestelde vragen over monty

Filter op categorie
Staat uw vraag er niet bij?

Bel dan met onze klantenservice
op nummer 043 850 98 40
of mail naar info@monty.nl

Alarmering

  1. Wat gebeurt er als ik alarm sla?

    Zodra u alarm geslagen hebt, brengt Monty direct uw hulpverleners op de hoogte door een melding te maken op hun telefoon. Monty stuurt hen uw locatie door zodat zij precies weten waar u bent. De hulpverlener wordt gevraagd de melding te beantwoorden. De hulpverlener die als eerste de melding accepteert, creëert een directe belverbinding. Net als bellen dus, maar dan met één druk op de knop. Wanneer uw hulpverleners niet direct antwoorden, blijft de melding zich om de 5 minuten herhalen bij alle hulpverleners.

  2. Wat als ik het alarm per ongeluk activeer?

    Om het alarm te activeren moet u de alarmknop 3 seconden vasthouden. Wanneer u het alarm activeert is er een alarmsignaal hoorbaar en begint uw Monty rood te knipperen. Dan heeft u altijd nog enkele seconden om het alarm te deactiveren. Geen enkel probleem dus. Het deactiveren doet u door op de uitzetknop te drukken.

  3. Wat gebeurt er wanneer niemand een alarm beantwoordt?

    Wanneer het alarm na 5 minuten nog door niemand geclaimd is of door iedere hulpverlener geweigerd is, dan gaat bij alle hulpverleners opnieuw het alarm af.

  4. Kan Monty ook communiceren met een alarmcentrale?

    Ja, Monty kan ook communiceren met een alarmcentrale. Deze dienst is momenteel nog niet geactiveerd voor Monty en zal binnenkort beschikbaar worden gesteld.

  5. Wat als ik per ongeluk mijn alarm heb geannuleerd, maar toch alarm moet slaan?

    Als u de het alarm per ongeluk annuleert, geen probleem! U moet dan opnieuw de alarmknop 3 seconden indrukken.

  6. Moet de hulpverlener een internetverbinding hebben om een alarmmelding te ontvangen?

    De Monty app heeft een internetverbinding nodig om (alarm)meldingen te kunnen ontvangen. Als uw hulpverlener geen internetverbinding heeft ontvangt hij of zij de alarmmelding pas zodra er weer een internetverbinding is. Tegenwoordig hebben veel mensen ook continue internetverbinding in het buitenland. Mocht dit niet het geval zijn kunt u gemakkelijk een nieuwe hulpverlener uitnodigen door in te loggen op 'Mijn Monty'.

Monty, het persoonlijke toezicht- en alarmeringssysteem

© 2017 Monty is een product van MediReva - alle rechten voorbehouden
Disclaimer - Privacy statement - Algemene voorwaarden

Informatie Aanvragen

Wilt u meer weten over Monty? Via onderstaand formulier kunt u uw vraag stellen of een brochure aanvragen. Uiteraard staan wij u ook graag telefonisch te woord.

We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30

 Bel 043 – 850 98 40